Tisdag 091215

        Tid: 18:36:32 Datum: 2009-12-15

Som ni ser har ideér till rubrik totalt försvunnit och jag är för trött att ödsla tid på att försöka komma på ngt :)

Idag har varit en sjukt galen dag, dagen började ganska lugnt men sen var det fullt ös hela dagen, tel ringde och mail kom och jag vet inte allt. Men jag klagar inte, tycker ju det är kul när det händer saker.

Nu har jag precis satt ner rumpan i soffan och nu är kl 18:20 så nu väntar jag och barnen på julkalendern och sen skall Leia lägga sig.....Helt galet!!

Idag blir det till att hålla sig vaken dessutom för idag är det Hells Kitchen. Jag trodde att det skulle vara sista avsnittet idag men i tidningen stod det att det var två avsnitt kvar men jag vet inte. Å andra sidan det lär jag ju märka efter ikväll ;)

En annan sak som jag missat att säga att jag är värre än någonsin med snoozandet på morgonen, om det var illa förut så är det 1000 ggr värre nu. Jag kommer verkligen inte upp. Viljan finns där.....på kvällen när jag går och lägger mig.......men som bortblåst på morgonen. Den enda tanken som finns i migg huvud då är "bara en liten stund till" och så håller jag på en timme eller nåt och sen har jag sååååååå bråttom.

Fick äntligen på vinterdäcken till bilen idag också, älsklingen var iväg och köpte det förut för det var vi tyvärr tvungna att göra också. Inte roliga pengar just nu men ett måste och allra helst om det får för sig att komma snö och bli halkigt och grejor.

Så i morgon tar jag bilen till jobbet tror jag :p

Puss på er!!

               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: Malin C

Tack så mycket =) kramar

2009-12-15 @ 23:59:20
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0