Tar mig i kragen.....

        Tid: 19:19:56 Datum: 2009-12-30

.....Och skriver ett litet inlägg på min halvt handikappade dator. Jag måste verkligen lämna in den så att dom kanske får ordning på den. Försökte ringa teknisk support igår och då meddelade dom att dom hade väldigt lång kö och man kunde få lämna sitt telnr så skulle man bli uppringd. Jajamen sagt och gjort så gjorde jag det och tänkte väl mig kanske en väntetid på några timmar...
Det automatiska svaret jag fick i örat var att jag skulle bli uppringd senast idag då??? Jäklar vilken tid, vad säger det om deras produkter undrar jag då?? Men i vilket fall som helst, tror ni att npn ringde mig idag då?? Näää såklart inte :(

Nu har jag fyra dagars ledighet framför mig och det skall bli sååå skönt, enda nackdelen med det är att jag kommer märka det på lönen :( aldrig får man vara riktigt glad. Det suger!!!!

 

I kväll skall jag gotta mig med So you think you can dance i min ensamhet och sen blir det krypa ner i sängen och mysa med Zeldisen och nana gott utan att behöva bli väckt av en väckarklocka. Ok en liten väckarklocka har jag kvar och en väldigt mänsklig väckarklocka som heter Leia Busa :p

Men ändå inngen stress i morgon inte. Vi skall hem till mamma och pappa på middag på eftermiddagen men sen skall vi bara ha nyårsmys. Kommer ju säkert att somna innnan tolv som vanligt och sen vaknar man när alla smäller av sina raketer och svär över att alla håller på och smäller så länge ;) (märks att man börjar bli gammal or what??)

Skall se om jag kan få in lite kort snart. Jag har inte haft varken ork eller lust.....eller tid för den delen att få in kort. Sen har jag två datorer som e helt kassa så det är inte speciellt kul längre. Men snart kommer nog Malla igång med sina designer igen då är jag grymt sugen på en ny, då kanske det blir lite kul att blogga igen :)

Nää lite tv dags sen dags att lägga barn.

Ha en go kväll!!

               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: amandaaAAaa

sv: okej, men den va jättefin!:)

desamma=)

2009-12-31 @ 00:58:44
URL: http://amandaluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0