Snart fredag =)

        Tid: 20:16:43 Datum: 2009-12-17

Åhhh vad skönt det skall bli. Nu går jag på reserven igen vad det gäller att komma upp på morgonen. I morgon skall barnen vara lediga. Grymt skönt för dom!!! Dom är också trötta dom små liven.

Och nu slog det mig att jag måste sitta till halv fem i morgon också :( min tur att ha växeln på eftermiddagen men förhoppningsvis ringer det inte speciellt mycket. I morgon blir det till att gå igenom massa mail också, vi får väl se om Anzi och jag kan gå igenom tillsammans så får hon se vad för typer av mail som hamnar i våran låda också...

Blev så glad idag när jag såg att goa Malin skall börja med bloggdesigner igen :) Det är ju hon som fixat den fina jag har nu och den är verkligen sååå fin men nu är jag sugen på nåt nytt och jag har inte hittat nån som designar så som jag vill ha det så jag har tålmodigt väntat och nu äntligen snart kör hon igång med design igen.....Wiiiiiiiiiiiiieeeeee!!! I´ll be the first in line ;)♥

I morgon skall jag ut med goa tjejerna på jobbet på lunch för Vanja kommer till Götet och hälsar på så det skall bli trevligt att äta ute för det var längesen nu.

Idag är det sista avsnittet på Criminal Minds också.....Inte missa!!! Sen blir det nog sängen för mig, som vanligt har jag ju en vision om att komma upp en viss tid, gärna en bra tid så att jag kan få plussa på flexen lite :D

Jag har väl iofs inga större förhoppningar om att jag kommer att komma upp men viljan finns där.....Promise you!!!

Puss så länge

               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: Malin Calmebring

Ja, snart är jag på G igen :P kramar!

2009-12-20 @ 16:19:58
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0