Sjuk :(

        Tid: 08:59:45 Datum: 2009-12-01
Usch!! Mår bedrövligt!! Hur skumt som helst, igår när jag kom hem så mådde jag hur bra som helst förutom min störiga hosta då. Men sen på kvällen så blev det bara värre och värre och vid åtta hade jag en fruktansvärd huvudvärk så jag kunde knappt sitta upprätt. Bestämde mig för att gå och lägga mig och John servade mig med huvudvärks tabletter. Låg med 3 täcken och frös ändå :(

Så idag blir det till att vara hemma och bara ta det lugnt. Sitter och tittar på Jerry Springer. Ärligt talat det kan ju inte vara på riktigt?? Eller finns det verkligen såna idiotiska människor??

Skall snart bädda ner mig och vila lite. Skall bara sörpla klart lite kaffe först.

Puss
               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: maria

Stackars sjuka..



Lätt att springer é fejk, så mycket efterblivna bonnlurkar kan det ju inte finnas (det har ändå gått i typ 20 år nu)

och dom som är där "på riktigt" är det ju bara så himla synd om.. kromosomer på vift :-)



ps. jag ska tatuera mig !! aj aj aj, inte bokat tid eller så ännu men efter 7 år har jag äntligen kommit på vad och var, alex är inte glad asg



krya på dig sötis

2009-12-01 @ 23:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0