Måndag 091214

        Tid: 19:54:28 Datum: 2009-12-14

Åh herre min Gud!!!

Nääää jag har inte blivit troende, jag insåg just nu att julafton närmar sig med stormsteg och vi är inte klara med allt ännu. Usch!! Då har man mycket att göra om man först nu inser att det är julafton nästa vecka :s

För övrig så pinnar det på i en jävla nittie. Alltid grejer som skall göras så just nu kan jag inte säga att det finns mycket fritid över till annat och det inkluderar även bloggandet. Kan tänka mig att det inte är så super kul att läsa om min stressade vardag var och varannan dag ;)

Nu tänkta jag bänka mig med Elias och kolla på Ullared (det får han göra vare sig han vill eller inte) hehehe!!

Så ha det mys nu ♥

               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: sara

Åhh tack så mycket. Det var en väldigt fin blogg du har :)



Ja, du endel människor är som dom är tyvärr :(

Kram

2009-12-14 @ 22:00:58
URL: http://itssaraslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0