Julmarknad

        Tid: 13:54:28 Datum: 2009-12-06
Hjälp vad fort helgen går. Nu har snart halva söndagen gått redan.
Håller för närvarande på att fixa lite mat till mig och barnen. Idag passar jag på att göra lax eftersom John inte är hemma (han avskyr allt vad fisk heter) och till laxen blir det potatismos och hollandaisesås. Ungarna vill säkert ha smält smör också så det blir nog lite sånt med :D

Idag har vi varit på julmys uppe på ladan, himla mysigt faktiskt. Leia red på en liten ponny fast hon blev så blyg så hon ville bara rida ett varv....Lilla stumpan!! Sen fiska ungarna upp varsin grej i fiskdammen också och det roliga var att det var faktiskt fina saker, båda blev väldigt glada.
Leia vann även en stor chokladkaka på ett hjul.

Medan jag och Leia rände runt överallt var Elias inne och hoppade på den stora mattan som dom har där och han var så stolt att han vågade hoppa från högsta, det har han inte vågat innan :)

Hade med mig stackars Zelda också och det var nog ett misstag, var änna jobbigt att hålla reda på henne bland allt folk.

Nä jag får väl återgå till mitt middagslagande kanske

Puss alla goa
               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0