Gott nytt år

        Tid: 12:20:47 Datum: 2009-12-31
Snart ett nytt år och nya möjligheter!!!

Men jag skall absolut inte klaga på det gågna året, det har varit ett bra år. Nu går vi mot ljusare tider också och det är väl positivare än nåt. Längtar så eter sol och värme och lata dagar på balkongen :D

Älsklingen fick ju en träningscykel av mina föräldrar och den fick jag ju för mig att jag skulle upp och trampa på nu. Jag var skit optimistisk och sa att jag skulle köra en halvtimme....Yeah right!!! Den var ju tusen ggr jobbigare att trampa på än träningscyklarna på jobbet.
ick ju rört lite på mig iaf. Får se om jag och John skall köra en match tennis på Wii sen. Det tyckte jag var roligt =)

Sen vid tre blir det middag hos mamma och pappa och lite raketer sen bara hem och mysa och somna innan tolv ;)

Gott nytt år kära vänner!!!!

Love u♥
               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(3)|

Kommentarer
Postat av: maria

Gott nytt år !

2009-12-31 @ 14:33:56
Postat av: LIENE

sv: Tack för din röst:)

Gott nytt år!

2010-01-01 @ 10:51:38
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej :) Tänkte höra om du vill beställa en ny bloggdesign? Maila mig isåfall; [email protected] =)



2010-01-02 @ 18:59:18
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0