Bara hosta hela tiden

        Tid: 14:28:24 Datum: 2009-12-02

Det e så grymt störigt att hosta och man hostar ju främst när man inte vill hosta. Som jag försökte lägga mig ner och vila lite, och hade precis slumrat till lite gott och får värsta hostattacken och sen slutade det ju inte heller så jag gav upp alla tankar på att sova.
Nu väntar jag främst på att klockan skall gå så att jag kan hämta Elias ♥

I morgon blir det nog jobb igen, kan ju inte vila ändå. Kan likaväl sitta och hosta på jobbet som hemma bara febern inte kommer tillbaka så :)

               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0