Ännu en måndag

        Tid: 19:35:46 Datum: 2009-12-07
Den gick ju ganska smärtfritt ändå, detta trots att jag hatar måndagar. John hade ingen lätt uppgift att få upp mig och Leia i morse. Först var han inne och försökte få liv i mig och det gick väl sådär.
Sen vidare till Leias rum där han möttes av lika start motstånd som inne hos mig. Jag och min dotter är inga muntergökar på morgonen direkt :D

Enda anledningen till att jag gav upp sängens sköna värme var för att jag var så sjukt täppt i näsan och eftersom jag avskyr att vara så täppt så ville jag upp och överdosera nässpray ;)
Och grejen är har man väl kommit upp och börjat göra sig iordning då är det ju inte så jäkla illa med just det där att ta sig från sängen och upp känns som ett oövervinnligt uppdrag och det är likadant vareviga morgon. Not fun!!

Idag fick jag tom slänga in handduken lite tidigare för jag kände mig inget kry alls på jobbet. Huvudet bultade och hostan tog knäcken på mig och till råga på allt så hade jag glömt min älskade nässpray (ok jag förstår att jag just nu framstår som en nässprays junkie men jag får panik när det täpper igen) så jag hängde kvar till strax efter 15 nån gång sen flexade jag hem.

Min älskling hade gjort världens godaste sås till köttet idag, det var så himla gott så det inte var sant. Så har ni inte provat att koka kött i Coca cola (vet att det låter helt wacko) så gör det för såsen som han gjorde sen var nog den godaste jag ätit och då skall det tilläggas att min pappa gör grymt goda såser. Så jag åt nog lite mer än jag borde men jag är en sucker för god sås med potatis...Yummie!!!

När Leia busa somnat blir det nog lite film såvida inte min älskling somnat därinne efter boken han läste för henne :p

Ha en go måndag på er i alla fall =)
               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(5)|

Kommentarer
Postat av: Bögjävel

Hej hur är det? :)

2009-12-08 @ 10:53:16
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/
Postat av: Bögjävel

Härligt :P det är bra med mig också!

2009-12-08 @ 11:48:24
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/
Postat av: Emma

hej gumman!! Har inte bloggat på länge så är nästan aldrig inne på bloggen men kikar in i bland. Kul att du hitta mig =) om du har msn kan du adda den där eller om du vill mejla finns även på Faccebok? skriver msn där uppe!! Det är lite mkt med mig nu men det knallar på i alla fall.. Hur äre själv?



Kramar

2009-12-08 @ 19:08:13
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej gumman!! hae lagt till dig via msn nu!! hörs mer där. Kram Emma

2009-12-11 @ 17:29:38
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: felicia

jätte fin blogg :D

2009-12-22 @ 12:38:15
URL: http://knop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0