Wii tränat :)

        Tid: 12:37:55 Datum: 2009-08-23
Ojoj!! Det var skit jobbigt idag, vet inte om jag tog ett extra jobbigt program för det var riktigt tufft idag. Men nu har ja gi alla fall varit lite duktig :)

Leia busa har varit en liten ängel idag och lekt jätte bra och just nu sitter hon i sitt rum och klurar med lite pussel.
Idag verkar det som vi äntligen kommer att få upp handtagen på köksskåpen dessutom, det har tagit sin lilla tid men nu e vi på G ;)
Idag blir det tacos till middag eller ja, inget bröd till mig och John utan bara själva köttfärsen och massa sallad. Mumma!!

Nä nu skall jag hjälpa busa med ett pussel.

Talk to you later!!
               
                                     |KATEGORI » Angie tränar | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi ska oxå äta tacos idag, fast med bröd :-) massa bröd, å kanske tacochips oxå (mums)



så fort jag blir frisk tar jag dock nya tag .. springa hem från jobbet varje dag.. överambitiöst? ja kanske.



vin och film nästa helg ?

kram

2009-08-23 @ 14:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0