Vi blev barnlediga

        Tid: 19:14:58 Datum: 2009-08-01
Och bara sådär också... Barnen har varit hos mormor och morfar hela dagen nästan och sen kom mormor hit med Leia för hon saknade sin mamma sa hon och då blev det bara bestämt att barnen skulle sova där. Inte mig emot, Leia kör hela registret just nu så det är skönt att ta en liten paus och samla sig lite. Hinna sakna henne lite :D

För övrig så fick vi fixat massa grejor i alla fall medans barnen blev sysselsatta på annat håll. Känns riktigt bra faktiskt. Tom hunden fick en total make over men det var bara för att hon rullade sig i lite bajs. Äckel päcket!!!
När jag var ute med henne förut började hon jaga en hare och jag säger bara OMG den lilla lilla hunden kan verkligen springa. Hon satt av med en jävla 90 efter haren som var större än henne och lyssnade inte alls med mig som skrek som en idiot efter henne. SKITHUND!!!  Hon får jätte gärna jaga harar men jag e rädd att hon skall bli påkörd av en bil. Man bor ju änna med bilvägar omkring, e ju inte så att det finns massa grönområden här direkt.
Jaja nu gick det ju bra i alla fall efter mycket om och men fattade hon att jag var alldeles för långt bakom henne och stannade, dåligt arg jag var på henne när jag fram.....SKITHUND igen dårå :p

Nu blev det änna koma tillstånd som alltid när man slår sig ner i soffan eter att ha hållt på och grejat en hel dag men men jag piggnar nog till förhoppningsvis.

Puss så länge
               
                                     |KATEGORI » Semestertider | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0