Gnälliga BItches

        Tid: 20:52:25 Datum: 2009-08-09
Herre Gud säger jag bara!!! Den här jävla världen e verkligen full av gnälliga bitches!!! Kolla bara vår gård, här har vi ett helt gäng kärringar som klagar på minsta lilla. Och tror ni att dom ger sig nån gång då?? Näää då det gormas och skriks som det var värsta naturkatastrofen man skapat....

Bara nyss bevittnade jag en sån gnällig bitch som stod och gormade på sin stackars granne som bor under dom. Och vad var det katastrofala denna gången då?? Jo den stackaren stod och grillade!!! Ja ni hör ju själva.... Då skall tilläggas att vi har absolut inte grillförbud på vare sig våra uteplatser eller våra balkonger så  SHUT THE FUCK UP BITCH!!!!

Och vet ni vad den stackars grannen gjorde när han blev tillsagd??? Han tog sin lilla grill och gick bort och grillade vid kvartersstugan :( men tror ni kärring jäveln slutade för det då?? Näpp icke, hon fortsatte allt att bjäbba...
Usch vad jag avskyr sådana människor, dom har fan inte bland folk att göra, tycker att dom kan bo i en stuga i skogen och det enda dom kan störa sig på där är om vilddjuren pissar och bajsar på deras farstutrapp :D

Avreagerad och klar nu blir det Terminator.

Btw stackars Alex & Maja som fick sånt här väder när dom skulle kolla Madonna :(
               
                                     |KATEGORI » Angie arg | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: Anette Pettersson

Du har helt rätt lilla gumman,en del passar inte i ett bostadsområde utan ska bo i skogen,där kan dom klaga bäst fan dom vill på både fåglar o vilda djur,hahaha om du visste så jäkla fint det blev på min balkong,super, plus den kanonfina balkongmöbeln jag fick oxå,bord o 2 stolar i mörkgrått rotting&stål,är så glad o nöjd,hoppas ni har det bra annars när inte elaka kärringar gapar,puss o kram svärmor...........ps stor puss o kram till barnen

2009-08-09 @ 21:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0