Varit hemma hos Tina

        Tid: 20:57:54 Datum: 2009-08-04
Var så himla kul att få träffa henne igen. Var super längesen vi sågs.....Nästa gång får du komma hit gumsi!!
Hade även med mig Zelda och Leia, Zelda busade loss riktigt med Ozzy Tinas vovvis, dom hade verkligen jätte roligt. Jag e så stolt över henne, hon är en bestämd liten fröken, hon låter inte nån sätta sig på henne.... Duktiga hon!!

Nu sittar jag och tittar på Paris hilton samtidigt som jag knapprar på datorn. Skall snart in i duschen tänkte jag sen vette fan vad som händer, nån film kanske??

Vet nån om det kommer sol i morgon förresten?? Jag behöver sol nu faktiskt!!!

Nä hörrni dags att hoppa in i duschen

Puss puss


Busvovvisar
               
                                     |KATEGORI » Angie Glad | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0