Väldigt märkligt

        Tid: 22:16:23 Datum: 2009-08-12
Mina kläder verkar ha fått en förmåga att bara gå upp i rök eller så är det nån liten hustomte som bestämmer sig för att knycka mina kläder och det retar mig som faaaan. I morse var en tshirt jag ville ha borta och jag letade verkligen överallt. Tillslut fick jag ge upp och ta en annan tröja och sen händer samma sak när jag kommit hem och jag skall ha ett speciellt linne efter jag duschat men näääää ingenstans fanns det.........Jag blir galen, vart tar mina kläder vägen???
I morgon skall jag in till stan och köpa en tischa helt klart (den kommer säkert att försvinna men det är helt klart värt ett försök)

Idag har vi kört lite grillning på kvällen, marco kom hit och joinade oss och jag fick pröva älg kött för första gången i mitt liv. Det var lite spännande faktiskt. Men efter alldeles dör mycket snack om Bambi tappade jag aptiten :s

Skall titta lite på So you think you can dance sen skall jag lägga mig och sova och säkert vakna 4 nån gång i natt för att katterna är överjävliga som vanligt

Sov så gott!!!

Ps! Vill passa på att gratta världens bästa svärmor som fyller år i morgon. Hip hip Hurra!!!!
Stor kram till dig!
               
                                     |KATEGORI » Angie funderar | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0