Städning avklarad

        Tid: 16:50:08 Datum: 2009-08-15
Ojoj vad jag har grejat och fejat men vad gött det känns nu :D
Fick faktiskt städat ur både toaletten och badrummet och det var verkligen välbehövligt. Duktiga Elias tog ett varv med dammsugaren och älskl tog en tvätt tid i tvättstugan så vi blev av med vår tvätthög.
Så nu när vi fått lite ordning här och barnen lugnat sig avsevärt så känns humöret lite bättre :D

Håller på och lagar lite mat nu också sen skall jag och elias ta en omgång Mario Party på Wii, var super längesen jag spelade med honom.
Idag är det verkligen en tråkig dag för övrig, regnet vräker ner :( det enda positiva med det är att man får grejat lite hemma med gott samvete.
Nä hörrni maten kallar, ha en go dag

Puss
               
                                     |KATEGORI » Lite allt möjligt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0