Snart bara en vecka kvar...

        Tid: 10:22:02 Datum: 2009-08-01
.....Av min semester :( I början tycker jag att det gick jätte långsamt men nu det sista känns det som dagarna runnit iväg fort. Kan man kanske vara lite optimistisk och hoppas på fint väder min sista semestervecka??

Idag blir det ännu mer städning och grejsande men vi skall väl försöka komma ut lite också, solen är ju faktiskt framme nu.
Nä nu står J här startklar och skall börja fixa så jag får väl göra en insats :p

Tjingeling så länge
               
                                     |KATEGORI » Semestertider | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: emma

ja dagen var kämpig men jag klara den och det är jag glad över. Klarade jag det ska jag verkligen göra allt för alla klara rättegången med.



Tack för dina fina kommentar gumman. Kram

2009-08-01 @ 13:02:13
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0