Skit morgon

        Tid: 12:36:27 Datum: 2009-08-15
Usch jag e på uselt humör tyvärr men det blir säkert bättre under dagen.

Lägneheten ser ut som det har dragit fram en mindre naturkatastrof men det har det dessvärre inte gjort så inte ens det kan jag skylla på. Så här skall ta mig fan grejsas under dagen, det som är så tråkigt med det att när man väl har fått det fint så tar det 1-2 dagar och sen ser det ut som fan igen. Jag e så jävla less på skiten så ni anar inte. Känns som allt jobb man lägger ner på att få lägenheten i respektabelt skick är såååå bortkastat eftersom katastrofen är ett faktum en dag senare. Ibland kan det tom vara så illa som några timmar senare *suckar*

Anyway tog mig en liten blogg paus nu sen skall jag sätta igång med att vika in tvätten, tömma kattlådan, städa toaletten, dammsuga och torka lite.
Ungarna springer runt mig som osaliga andar och håller på att reta gallfeber på mig. Dom har varsitt fint rum med massa leksaker i och ändå springer dom runt mig. Nu blev jag så trött på dom att jag hotade med att ge deras leksaker till barn som verkligen hade vett att uppskatta leksaker. Och eftersom dom inte leker så får dom hjälpa mig med städningen, det e fan hårda bud idag ;)

Nä jag får fortsätta här nu, skriver mer under dagens gång.
Hoppas ni andra vaknat på bättre humör än mig ;)

Puss på er!
               
                                     |KATEGORI » angie less | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: Andrea

Vad glad jag blev när jag läste kommentaren! Tack! <3



Förlåt att jag inte har kommenterat nåt, har inte haft så mycket att säga till nån, för jag har mått så illa! Men nu kanske det blir lite bättre! :D

2009-08-15 @ 13:23:31
URL: http://icycold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0