Propp mätt

        Tid: 17:19:05 Datum: 2009-08-23
Oj vad gott det var med tacos eller ja taco och taco. Taco köttfärs och grönsaker, sketa gott så nu e jag så grymt mätt. Vi hade dom tre ligisterna här förut och med det menar jag Leia, Elias (grannen) och hans lilla syster Lavinia. Fullt röj som vanligt :) och som på given signal så skulle alla kissa och bajsa samtidigt. I såna lägen är det tur att man har två toaletter.
Och Camilla jag måste bara säga detta för att ha en sån liten rumpa som Lavinia faktiskt har så tog jag typ en halv toa rulle till att torka hennes lilla rumpa *skrattar*
I alla fall  nu är ungarna ute och härjar, vi skall väl snart hämta in Leia busa och slänga in henne i badet innan det är dags att krypa ner i sängen.

Nästa vecka blir hektiskt för mig då har jag växeln 15-16:30 samtidigt som jag skall försöka hinna med mina andra grejor samt att det är den veckan jag har Elias så jag får hämta honom lite senare :(

Nä hörrni nu får jag ta itu med kattlådan för den stinker :s

Ha en mysig söndaskväll!!

Puss

Ps! Maja, just nästa helg kan jag inte, då har ju John och jag ettårig bröllops dag så vi skall se om vi kan få barnvakt och gå ut och käka eller nåt men helgen efter det kanske??
Kram på dig
               
                                     |KATEGORI » Lite allt möjligt | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja just det! vad mysigt det låter, ja då får vi ta det en annan gång.

kram

2009-08-23 @ 19:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0