Mår inget bra

        Tid: 19:07:37 Datum: 2009-08-27
Kan inte ens förklara riktigt själv vad det är men nu fick jag en tid på vårdcentralen i alla fall på måndag så får vi se om dom hittar något fel på mig eller inte. Jag brukar ha bra dagar och sämre dagar, idag hade jag en dålig dag, mådde inget bra alls :( det var mkt därför som jag äntligen fick tummen ur och ringde idag.

Håller just nu på och försöka förstånd med Leia som är på ett uruselt humör, hon somnade i soffan 5 minuter innan jag skulle gå in med henne i sängen och det var ju inte bara till att lägga ner henne från soffan till sängen, hon var ju tvungen att kissa först. Och hon vart dåligt sur hela tiden, sen när hon väl kom in i sängen så ville hon ju inte alls sova. Men nu har vi pratat lite så hon verkar ha tagit sitt förnuft till fånga.......kanske ;)

Måste försöka komma i säng någorlunda tid idag. Så ikväll blir det duscha och sen sova....

Puss
               
                                     |KATEGORI » Angie trött | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0