Lisebergsdagen avslutad

        Tid: 21:05:15 Datum: 2009-08-07
Eller det var den för flera timmar sen men jag har haft att greja med här hemma också så jag fick vänta med uppdateringen.
Kan säga så här att det har varit alldeles för varmt för Liseberg idag. Leia var inte alls i form och senare började även Elias tackla av och då var det bara till att avsluta dagen på Liseberg, dom hade trots allt fått åkt en hel del ändå. Eller Elias i alla fall för Leia åker ju inte så mkt: Hon är fullt nöjd med att åka Farfars bilar och krama kaninerna :D

När vi kom hem så slängde vi oss i mormor och morfars pool och det var precis vad Leia behövde sen blev hon samma gamla pigga Leia som alltid. Ja just det ja, Elias kammade hem stjärnvinsten på estrella hjulet :D Det blev en herrans massa chips kan jag säga.....GOTT!! :)

Nu skall vi snart slänga in Lelia busa i sängen (bara hon blir klar på pottan nån gång) sen blir det väl lite film och jag kommer säkert att somna för jag känner mig helt slut. Nästa gång det e dags för Liseberg så skall det ta mig fan ös regna :) Om ens det funkar för att hålla nere antalet besökare?? Säkerligen inte!!







Poolen :)




Nu blir det film, ha en goooo kväll

Pussen
               
                                     |KATEGORI » Semestertider | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0