Lagar mat

        Tid: 16:12:06 Datum: 2009-08-09

Och lyssnar på ungarna bus ute på balkongen. Det är ett jäkla hallå i alla fall kan jag säga :) Men dom e såna raringar ( i alla fall när dom leker snällt) John e ute och cyklar med Noomie och Elias och jag har ligesterna ;) haha!!


Camilla & Martin (barnens mamma och pappa) är och handlar på IKEA så då kan vi lika gärna ha ungarna här, det funkar ju såpass bra.

Sitter även och har värsta ångesten för att börja jobba i morgon (älskar mitt jobb så missförstå mig rätt) jag hade lätt kunnat tänka mig att vara ledig en-två veckor till. Det finns ju inte en chans i hela världen att jag kommer komma upp i rätt tid i morgon. Tror nog att mitt snoozande kommer slå alla rekord i morgon :)

Haha nu blev Leia lite trött på mig, lät ungefär såhär

Leia- Mamma vi vill titta på film
Jag- Inte nu Leia vi skall snart äta mat
Leia- Men en liten stund, vi stänger av sen.
Jag- Nej Leia gå och lek nu istället
Leia- Åhhhhh kom nu går vi hem (det sades till hennes kompisar)
Hörde även från balkongen nu att hon sa " Åhh vi lägger oss och sover när mamma är så dum" Haha där fick jag

Idag kommer det att bli en lugn och härlig kväll förhoppningsvis en bra film och lite allmänt chill ;)
Näpp maten kallar....Ha det!!



               
                                     |KATEGORI » Semestertider | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0