Känner mig hängig

        Tid: 20:07:07 Datum: 2009-08-20

Kan det vara så att jag håller på att bli sjuk?? Usch nä det har jag verkligen inte tid med och jag har ingen större lust heller om jag skall vara ärlig.
I morgon efter jobbet blir det AW och då går det ju inte att känna sig krasslig. Det märks att skola och dagis kommit igång nu börjas det med alla sjukdomar.

Just det i morse förresten när jag min zombie travade ut med Zelda försöker jag skynda så mkt som möjligt eftersom jag vill inte att Leia skall vakna och bli ledsen när hon märker att ingen är hemma.
I alla fall så innan jag går ut så sätter jag på tv:n på barnprogram så att det blir lite avledande i alla fall. Och mycket riktigt när jag kommer in igen så sitter min lilla stumpa och tittar på tv. Det är första gången som vaknar på morgonen när jag e ute med Zelda. Men hon var inte ledsen i alla fall. Min duktiga tjeja ♥

Nä nu skall jag bara slappa i soffan innan jag skall gå och lägga mig

Sov gott

               
                                     |KATEGORI » Angie trött | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0