Just det ja

        Tid: 21:09:01 Datum: 2009-08-19

Herre gud!!!! Vet ni vad som hände här igår (alltså inget märkvärdigt, men tillräckligt för att skrämma upp mig) satt ju här i godan ro och tittade på So you think you can dance och igår var det verkligen jätte bra tack vare att Ellen var med (Love her)  och sen skulle jag krypa ner i sängen när det var slut vid tolv tiden (bara det är sent för mig som skall upp vid halv sex) i alla fall när ajg gick här hemma och förberedde mig för att gå och lägga mig så hörde jag en helikopter som flög runt runt här flera flera gånger och då kom jag på att jag nog hört den ett tag, litet märkligt tyckte jag att det var så jag gick ut på balkongen och tittade och såg att den flög och lös med strålkastare och den var runt vårat område hela tiden. Och fantasi som jag har så trodde jag att värsta mördaren rymt och vart skit rädd. Låste alla lås på ytterdörren, stängde fönster osv osv. Ringde John och förvarnade om att jag var rädd och sen tog jag Zelda och gick in o la mig i sängen och efter mycket om och men lyckades jag somna. Vaknade kl halv fem av att Zelda skällde!?!?!? Hon skäller alltså aldrig den hunden. Tror ni att jag blev nojjig eller??? Ohhhh jaaaaa!! Usch vad hemskt det var. Så jag var dåligt trött när kl ringde och naturligtvis somnade jag om. John ringde senare för att höra om jag var vaken och det var jag ju inte. Kom inte ens ihåg vad vi pratade om när han ringde, somnade om gjorde jag i alla fall :D

Så det blev inte nån bra morgon som tur var visste jag va jag skulle ha på mig annars hade jag nog fortfarande letat efter kläder ;)

I alla fall jag åkte iväg utan min matlåda, jag tog fel bankomatkort, jag tog Johns kort istället för mitt :S


Japp där hör ni, ingen kanon morgon för mig inte och hur kan man känna så här när en hel arbetsdag gått?? " Jag har inte fått gjort något alls ändå har jag haft att göra precis hela dagen. Skit märklig känsla


Hämtade Leia bus idag på dagis också och hon trivs så bra så. Hon visade sitt nya favoritåk på rutschkanan :) man åker på mage. Söting :)
Sen gick vi hem och våldgästade mormor o morfar och ni såg ju vad Leia busa sysslade med i tidigare inlägg :)

Nähäpp nu klagar John på att jag blockerar internet för han  skall kolla fotboll :(

Så jag får säga puss puss

Ps! Maja!!! Twilight och lite vitt vin nån dag??? Tjej kväll :D Miss u
Puss

               
                                     |KATEGORI » Angie Glad | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0