Jag mår bra igen :)

        Tid: 20:08:58 Datum: 2009-08-03
Igår var en baksmälla som hette duga. Usch! Det var längesen jag var så j***a bakis och tur e väl det. Idag mår jag som mig själv igen, förutom att jag har ont i min hand som e helt blåslagen men det var också självförvållat så det är väl bara till att bita ihop.
Jag och Leia busa sitter och tittar på lite barnprogram innan det är dags för henne att krypa ner i sängen. Jag skall alldeles strax fixa ordning lite smulpaj till mig och mannen YUMM-O!!!

Idag är det Prision Break på tv, nu är det inte många avsnitt kvar :´( Usch va :(d tråkigt när sista avsnittet väl visas. Har verkligen älskat den serien.

E nu inne på min sista semestervecka också, det sista så har det gått alldeles för fort och det kommer säkert inte bli något undantag för denna veckan. Känns redan som jag har glömt allt jag borde kunna för mitt jobb :s Haha ja det kommer väl tillbaka ganska snart när man kommit tillbaka :) Hoppas jag iaf.

Nu skall jag börja med det svåra arbetet med att få Leia i säng och sen få henne att stanna där tillräckligt länge för att somna. :)

Puss så länge
               
                                     |KATEGORI » Semestertider | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0