Inte mycket med mig just nu

        Tid: 18:03:40 Datum: 2009-08-31
Inte nog med att jag har problem med öronen jag har dessutom fått värsta sträckningen i nacken. Ouch!! Älskl har hjälpt mig smörja in lite gel nu så får vi se om det hjälper. Skall sätta en varm vete kudde på sen också.
I alla fall var jag ju hos läkaren idag och jag blev väl egentligen inte så mkt klokare av det men han kunde i alla fall se att jag hade vatten i örat så jag fick antibiotika utskrivet och nån nässpray så det verkar ju inte som om jag var dödligt sjuk i alla fall.
Vi hade ju lite folk här i lördags också och det gick jävligt livat till kan jag säga. Har egentligen ingen större lust att gå in på vad som hände Så låt oss bara säga att det var livat åt det negativa hållet :(

Men men det är glömt nu bara lite efterdyningar kvar om man säger så ;)

Min blogglust e nere på 0 just nu så hej då!!!
               
                                     |KATEGORI » angie less | Kommentarer(2)|

Kommentarer
Postat av: Fia

Skickar en bamsekram till dig, hoppas att det hjälper lite :) BAMSEKRAM

2009-08-31 @ 20:58:18
Postat av: Andrea

Mm eller hur? Man blir ju helt cp! Jag fattade noll! Trodde tonåren hade hittat mig nu igen :S

Hihi, hoppas du får blogglust snart igen!

Kram på dig ♥

2009-09-01 @ 20:24:05
URL: http://icycold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0