Inte bakis :)

        Tid: 12:06:20 Datum: 2009-08-09

Och det e ju jäkligt skönt.... Kan bero på att jag inte hann dricka något inne stan nästan. Ett glas vin och en cider. Längre tid tog det inte förrän Marias syster Stina spårlöst försvann....
Haha det låter allvarligare än vad det är, hon gick ut för att röka och kom inte in igen. Och inne hos oss hade hon lämnat väska, mobiltelefon rubbet.
När jag och Maja bestämde att vi skulle gå så gick vi ut för att säga det till Stina och det var då vi upptäckte att hon var borta. Vi väntade en bra stund där ute och Maja gick säkert in och kollade 3 gånger så att vi inte missat henne där inne nånstans men icke....
I vilket fall började vi gå mot Ullevi där vi tänkte möta upp Alex som skulle köra oss hem sen.... Tillslut fick i alla fall tydligen Stina tag i en tel så  att hon kunde ringa Maja. Jag och Maja hade blivit hungriga under tiden så vi köpte mat på MAX medan vi väntade på Stina.
När hon äntligen kom så visade det sig att hon träffat gamla klassisar (tror jag det va) och vill fortsätta parta med dom.

Förståndiga(!?!?) som jag och Maja e så bestämde vi oss för att åka hem :) och ganska ok för mig för jag e inte nåt bakis idag.....

Maja & Stina (innan Stina försvann) :)


Jag hade iallafall kul tjejer!♥

               
                                     |KATEGORI » Lite allt möjligt | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: maria

vi med !! (hade kul så länge det varade alltså)

kramen, nu förfestaste för fullt här innan konserten ikväll.. känns lite alkis varning att dricka flera dagar irad även om det inte blev så mycket igår ..

piiinsamt som stina hade sagt :-)

2009-08-09 @ 17:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0