I´m alive :)

        Tid: 18:48:34 Datum: 2009-08-22
Var på after work igår och kom väl inte hem förrän halv tolv eller nåt och då hade jag ingen större lust att sätta mig att blogga :)
I alla fall vi hade så sjukt roligt på after worken, jag skrattade så att jag fick ont i magen. det var en riktigt rolig kväll.

Snälla Alex agerade taxi chaffis och körde mig hem. Tack snälla du!!! Skönt att komma hem i tid och framförallt slapp jag leta taxi mitt i natten. Buss hade jag ingen större lust att ta efter all jävla skit som har varit på hisingen. Alltså föräldrar dags att börja ifrågasätta vad era ungar sysslar med på kvällarna?????
Jag hade i alla fall aldrig kommit undan med att sätta eld på en bil och tex kasta sten på polisen. Och mina ungar lär inte komma undan med det heller kan jag lova er (om dom nu skulle få för sig att försöka menar jag)

Testade Mojito (stavas?) igår också, helt ok faktiskt fast det kändes faktiskt mest som det var krossad is i glaset, tillsammans med lite grönsaker som jag sa till tjejerna :D kvällen gick i alla fall i fnittrandets och asgarvets tecken ;)

Ikväll blir det mys med min man, vi kanske kör en liten spel kväll, vet inte ännu. Vi är förresten hundvakt just nu också åt Lilli-annes dotters hund för dom är iväg på nån kräftskiva. Fan vi kan snart öppna ett hundpensionat så mycket hundar som vi har haft här :)

Nä nu skall jag fortsätta grejsa här......
ha en go lördag för snart e det måndag.......;)

Pussis

 
               
                                     |KATEGORI » Angie Glad | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0