För trött.....

        Tid: 22:39:54 Datum: 2009-08-18
För att skriva något alls egentligen. Usch helt galet. Hur orkar folk med??? Jag får aldrig min tid att räcka till :(
Idag satte jag mig inte ner i soffan förrän klockan var halv nio eller nåt?? Och min rygg driver mig till vansinne, har såååå ont just nu så det är inget roligt alls :(
Usch vad gnälligt det blev men jag är trött och har ont då blir det så. Egentligen borde jag gå och nana men jag måste titta en liten stund på So u think u can dance. Ellen Degenres e med som gäst dommare och jag fullkomligt älskar henne, tycker att hon är så rolig.
Anyway.....
Natt natt!!!
               
                                     |KATEGORI » Angie trött | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: maria

Ajdå .. inte roligt när ryggen krånglar, man blir så handikapppad.



Jag kollade oxå på sutucd idår, jag garvar bara jag ser Ellen.( hon har blivit galet smal )



Hoppas du hade en jätte bra födelsedag :-)



Kram och krya

Maria

2009-08-19 @ 07:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0