?????

        Tid: 20:34:56 Datum: 2009-08-15
Hmmm jag skulle skriva ett inlägg tänkte jag men det blev totalt blankt, kom inte på något att skriva om :s
Är fortfarande på dåligt humör, vet inte riktigt varför. Ungefär så dåligt humör man kan få när man skall få mens men eftersom jag har spiral så har jag inte mens och då kan jag inte ens skylla på det. E väl en allmänt dåligt dag bara.

Skall snart hoppa in i duschen sen kanske det känns lite bättre....förhoppningsvis!!

Vet inte vad som händer sen blir väl nån film kanske.....

Hej så länge
               
                                     |KATEGORI » angie less | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0