Borde jag skriva nåt?

        Tid: 21:27:11 Datum: 2009-08-26

Det borde jag kanske men jag kommer inte på ngt bra, e så sjukt trött. Jaja nu e det snart helg i alla fall och på lördag kan man få lite sovmorgon i alla fall.
Hade behövt gå och lägga mig nu egentligen men jag vill titta på True Blood som börjar idag. Jaja får la se om jag kan hålla mig vaken eller om jag somnar.

Nääää det blir inte roligare än så här, e för trött

Sov gott!!!

               
                                     |KATEGORI » Angie trött | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0