Badat hela dagen lång

        Tid: 20:42:37 Datum: 2009-08-06

Idag har vi varit och badat hela dagen med grannarna. Super najs hade vi det och barnen lekte bra för det mesta i alla fall.
Vi har världens bästa grannar tror jag. Igår satt jag ute med Camilla och Maria på gården och drack vin och vi hade sååå super trevligt. Barnen lekte som tusan och vi hade det himla trevligt, Mera sånt eller vad säger ni tjejer? ;)


John kom ut och gjorde oss sällskap oxå och helt plötslig så springer alla ungarna hem till oss och går in på Leias rum och leker utan någon vuxen närvarande. Helt plötsligt komme Leia ut och ropar på oss då har Lavina kissat på sig på mattan i Leias rum....Haha!! Goa ungar!!

Jävla skit e det, jag glömde kameran idag men jag skulle få lite kort från Camilla. Tack sötaste!!!


I morgon blir det Liseberg med mormor och morfar och tyvärr måste jag säga så kommer det bli varmt i morgon också men det får gå.. Och Elias kommer till oss redan i morgon :D Tjoho!!! Mammas goa prins!!!


Nu skall vi kolla lite film innan vi skall krypa ner i sängen.


Sov gott


               
                                     |KATEGORI » Angie Glad | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: Tarja

Vad gött det lät att krypa ner i sängen... ska nog göra det snart jag oxå!

2009-08-07 @ 00:34:24
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0