Vad hände med vårvädret?

        Tid: 21:41:26 Datum: 2009-04-27
Nu när jag var ute med Zelda så hade det börjat regna och det blåste som tusan också och jag som gick ut i bara tröja, det blev ganska kallt faktiskt och Zelda såg lite små skeptisk ut när det prasslade i löv runt omkring henne, såg ut som hon tänkte att det gömde sig ett monster eller nåt inne i buskarna.
Eftersom detta har blivit något av en bajsblogg ;) så tänkte jag prata bajs igen då....Hehe!!
Fast Inte Leia bajs utan Zelda bajs :D. John sa att det var bara typ slemmigt när hon bajsade. Inte så mkt bajs med andra ord utan mest slemmigt.... Nån som vet nånting om det där?? Behöver jag oroa mig? Maja vet du??
Hon verkar inte så hängig i övrigt (fast precis när jag skrev det här så försökte hon kräkas men det kom inget) hon har inte ätit så mycket idag verkar det som och hon e en glad vovvis. Hoppas inte att det är någon fara!! Lite orolig blir man allt ändå, det e ju min lilla bebis det där.

Anledningen till att det inte blev något skrivet igår var att jag var helt  göra trött igår. Vi hade lite besök hemma på lördagen. Maja och Alex kom förbi. Det var jag som var grymt sällskaps sjuk så jag skickade ett mess till Maja och undrade om dom inte hade lust att komma och grilla lite. Sen var det ju evigheter sen jag såg Maja också. Alex var inte så längesen för han fick ett ryck och bestämde för att cykla och hälsa på oss en dag. Vi hade en super trevlig kväll som alltid men man var ju inte på topp dan efter om man säger så. Inte bakis men trött så in i hel***e. Men det var det fan värt. Har ägnat dom senaste helgerna åt enbart städning så den här helgen fick städningen helt ge vika åt trevligt umgänge istället. Så tack söta ni för en trevlig kväll!!!

Nu var jag tvungen att springa ut med Zelda igen och herre gud vad det regnade. Jag blev pisse blöt. Det blåste och regande som tusan. Och Zelda blev super rädd för det började oturligt nog åska precis när vi gick ut. Så hon tittade på mig som jag var helt dum i huvudet som inte tänkte samma tanke som hon och det var antagligen " Spring hem för sjutton gubbar, det är blött ute och det väsnas väldigt otäckt"
Så nu är vi inne igen och jag tror nog att hon behövde bajsa men hon blev som sagt distraherad av den knäppa åskan....
Hoppas att hon klarar natten bara, blir lite jobbigt för mig att springa ut med henne eftersom jag e själv hemma med Leia. Usch tänk om hon skulle vakna och vara helt själv hemma. Vad ledsen hon skulle blivit då :(

För övrigt idag så flöt väl jobbet på ok men måndagar är ju som måndagar är.......Segare än segast!!!!! Men idag fick jag testa på mina kunskaper av det jag lärde mig på utbildningen coh då konstaterade jag.....att jäkklar vad fort man glömmer....Haha!! Nä då jag kom in i det ganska fort men lite nervöst var det ju, ville inte göra fel. Söta Beccs var inte på jobbet idag så då fick jag hoppa in på hennes arbetsuppgifter när det var saker som behövdes lösas direkt.

När jag kom hem så var det samma fighter med Leia som alltid. Hon vägrar verkligen lyssna på vad man säger till henne. Japp jag fasar redan för tonåren.....
Nä nu är det dags för mig att krypa ner i sängen så att aj ghar en någorlunda chans att komma upp i morgon...... Haha vem försöker jag lura egentligen. Kommer vara helt död oavsett ;)

Sweet Dreams

Puss puss
               
                                     |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0