Uttråkad

        Tid: 20:16:39 Datum: 2009-04-20
Usch vilken tråkig måndag (inte för att jag brukar tycka måndagar är speciellt uppfriskande) har varit så trött och inte orkat ta mig för nånting, kunde inte springa allt för långt bort från en toa i vilket fall som helst. Så det har varit soffläge för mig hela dagen i stort sett förutom när barnen kom hem då fick man ju ta sig i kragen lite. Blir nog sängen tidigt för mig idag. Eller ja tidigt för mig nu för tiden är kl 22 för det är då älsklingen går till jobbet.

I morgon skulle Elias iväg med sin pappa och kolla Monster vs Aliens så bara för det så är Ice age 3 inbokad för mig och prinsen :D inte en aning om när den kommer men säkert inom kort.

Hoppas magen rättar till sig nu för i morgon skall jag ha utbildning hela dagen och det vill jag inte missa. Nu tappade jag tråden totalt, sitter och fånglor när Elias spelar Wii. Som sagt inte helt på topp

Zelda och Simba är helt galna, dom springer här fram och tillbaka. Simba först och Zelda snubblande efter....

Åhhhh det där J**la treårs trotset tar knäcken på mig. Allt är en kamp och hon kan aldrig göra som man säger med en gång utan allt skall testas till bristningsgränsen.......

Pratar precis med en kompis på msn och hans uppmuntrande ord till det "Vänta du tills tonåren" Jaaa jag fasar redan för hennes tonår fastän hon bara är 3 ½......
Men det e tur att man har många mysiga stunder med annars hade det inte varit roligt.... Nä nog med gnällande :)

Nu skall jag mysa lite med Elias och älsklingen och sen skall jag nana gottigt!!!

Pussis :love:
               
                                     |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0