Underbart väder ute

        Tid: 18:54:32 Datum: 2009-04-30
Och jag sitter inne och lyssnar på Leia som sjunger i badkaret :(

Men det kommer väl fler soliga dagar förhoppningsvis redan i morgon då man har hela dagen ledigt men jag måste fan städa också för det helt bedrövligt ut här nu, det är ju så man mår psykiskt dåligt i alla fall jag när det ser ut som en jaaa jag vet inte vad, det ser hemskt ut i alla fall. John märker det säkert inte ens :(
Men det värst av allt är när man städar som f*n och tp 1-2 dagar senare ligger det grejer överallt igen. Jag tappar sugen totalt då. Känns ju så j**vla meningslöst så det inte är sant........

Jag har ju tyckt att dagarna har gått så fort denna veckan men den här dagen har verkligen sniglat sig fram och jag har haft så himla ont i min rygg så jag har inte vetat hur jag skall sitta ens en gång.

Nä nu skall jag springa ut med Zeldisen.

Puss så länge
               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0