Ont i min lilla mage

        Tid: 10:55:03 Datum: 2009-04-20
Det är John´s dass rännande som smittat av sig på mig ;), så jag är hemma från jobbet idag dels har jag ingen lust att smitta ner nån annan sen är det inte speciellt kul att springa på toaletten var 5:e minut när man är på jobbar.

Leia vaknade väl vid två eller nåt i natt och var skit sur och stod och gnällde i vårt sovrum och höll på att klia sönder sig och när jag frågade om hon ville komma så fräste hon bara åt mig "Näääääääää"  men jag sprang upp på toa och när jag kom tillbaka så tog jag henne i handen och då gick det jätte bra.

Zeldisen hade haft två kiss olyckor i morse när jag kom upp. Har börjat stänga till barnens rum nu på nättern så att hon inte går in där och sätter sig för det vill hon gärna göra har jag märkt. Vardagsrummet bommar vi också igen på natten så då återstår hallen, köket och vårt sovrum. Men i vårt sovrum vill hon inte sätta sig i för där bukar hon sova så då blir det för det mesta köket hon slår sig ner i och det gör inte sådär värst mycket för vi har ingen matta där.

Idag är det Eliasdag också :D alltså dagen då det är vår vecka och Elias kommer hit igen......MYS!!!

Puss så länge
               
                                     |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0