Monster i en liten kropp :D

        Tid: 20:44:17 Datum: 2009-04-21
Hur kan en sån liten människa driva en till vansinne??? Herre gud säger jag bara!!!  Är trotsåldern bara till för att driva föräldrar till vansinne, är den till för att hindra alla mysiga stunder man kunde haft OR WHAT????
Och nä det är inga småsaker vi bråkar om, det är inga saker man kan släppa så att man skall slippa bråket!! Det är saker såsom att hon måste sova nu annars är hon helt färdig i morgon och nä det är inte ok att sitta och grisa vid matbordet och det är där problemet börjar får hon en liten tillsägelse så är kriget i full gång....Och detta var bara två små exempel finns tusen grejor till som jag kan dra upp.

För att släppa bråkiga barn för stunden då så har dagen varit riktigt bra, har haft utbildning idag och lärt mig lite nya saker.Alltid roligt att lära sig massa nytt....Me like!! Sen fick jag lite mer arbetsuppgifter att lägga till på min dagliga att göra lista....Skit roligt!!! Jaaaa lätt road jag vet =)

Nu har jag varit ute med Zeldisen också som mest vimsade runt tycker jag....Jaja ok då hon fick kissat också men jag hade en liten tanke om att hon skulle bajsa också men där tyckte vi lite olika verkade det som....Hehe!!

Nu skall jag snart titta på Desperata hemmafruar ;) sen blir det sängen för mig. Måste orka tömma kattlådan också *suckar* Usch jag har ingen ork för nåt, det är därför jag har häcken full när helgen kommer för jag orkar inte ta tag i saker under veckorna oc det är inte heller roligt......

Jaja nana gottigt hörs imorgon

Pussis
               
                                     |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0