Mitt i natta

        Tid: 05:52:18 Datum: 2009-04-28
Eller nä inte riktigt, kl är faktiskt 5:32. Men jag vaknade kl 4 av katter och hund och var uppe och torkade kisspölar, det var hemskt vad hon hade kissat i natt lilla snuttan. Zelda alltså, inte Leia :D
Men Leia har redan kommit in i sin sova dåligt period igen, eller sover dåligt gör hon ju inte men hon vaknar så att ajg får gå och hämta henne och vanligtvis så vaknar hon precis när jag är på väg att somna till och det är så störigt. Men jag går och hämtar henne och sen somnar vi så gott så.

Har hunnit springa ut med Zeldisen också och då kissade hon ännu mer men inget bajsande. Fast nu har hon ätit upp sin mat i alla fall (om inte katterna gjorde det men det tror jag inte)

Nu skall jag snart väcka Leia busa så får vi se vilket humör hon är på idag.

Ha en goooo tisdag så länge :D

Puss puss
               
                                     |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0