Malins bloggdesign utlottning

        Tid: 22:01:03 Datum: 2009-04-28
Hej igen!!

I´m back :) Nu tänkte jag bara tipsa om goa Malins blogg, den hittar ni här .
Malin är en tjej i 20 års åldern som skriver om sina tankar och funderingar och allt som händer och sker i sin vardag. Hon gör även grymt fina bloggdesigner och om jag fattat det rätt så är hon helt självlärd vilket gör mig grymt imponerad och även en smula avundsjuk ;)
Liten del av designen men den går i rosa och e så fin sååå




Det var Malin som fixade min fina design (som jag älskar) men nu har hon gjort en super fin ny design som går i rosa som hon lottar ut och som alla vet som känner mig är att jag är löjligt förtjust i rosa. Så därför skall jag kasta mig in i denna utlottning och hoppas på att jag för en gång skull vinner. :D

Pussis och gonatt
               
                                     |KATEGORI » Malins bloggdesign utlottning | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0