Hur är det möjligt

        Tid: 19:40:37 Datum: 2009-04-24

Att vara så här trött???


Men i morgon är det äntligen lördag. Gud så skönt det skall bli och vi skall bara ta det hur lugnt som helst jag och barnen och alla våra hundra tre djur ( ja jag vet att vi bara har tre men ibland känns det som hundra tre :))

Idag har det varit trök på jobbet men som tur var så stack jag ganska tidigt för jag skulle vara med på Elias drop in fika på fritids, som han inte ens ville vara med på när jag väl kom dit, utan han ville hem direkt. Men inte mig emot som sagt hur seg som helst idag. Så jag kommer nog sova som en klubbad säl när det väl är dags, hoppas bara barn och djur gör detsamma :D
Nä nu säger hej då så länge, skall snart lägga Leia Busa.

Puss puss

               
                                     |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0