html koder och lite annat

        Tid: 20:16:02 Datum: 2009-04-22
Nu är jag inne i en period där jag snurrat in mig på html koder och design igen, inte för att jag skall ändra designen men jag tycker att det är ganska kul och skulle vilja lära mig mer och sitta och pröva mig fram själv. Fast inte för att jag har den tiden men nån gång, kanske när jag är pensionär kanske...Hehe!! Tänk om man höll på och blogga om sitt liv så länge....Herre gud!!
I vilket fall så sitter jag och letar tips och trix och försöker förstå fast å andra sidan så hade jag behövt sitta en hel dag och vara helt själv för att kunna sätta mig in någorlunda hur det funkar, det funkar liksom inte bara med kvällarna.
Men nån gång kanske jag får tid till det med.

För övrig idag så har dagen rullat på bra bara att jag har sjukt mkt att göra, vi hade ju utbildning idag också så jag har inte hunnit med mina ordinare arbetsuppgifter...
Och som vanligt så kommer jag inte upp på morgonen så mina mornar är ett enda långt stressmoment. Förstår inte hur man kan vara så trött. Dom här två dagarna har det nästan varit så att Leia har kommit in och väckt mig och sen har jag skickat in henne för att väcka Elias medans jag försöker få min hjärna att vakna och komma på i vilken ordnign jag skall börja dagen. Jag ÄR INTE organiserad på morgonen. Inte för fem öre......Jag upplevs nog mest som en yr höna så som jag vimsar runt här. En höna som muttrar och grymtar då ;)

Nä nu skall jag surfa vidare och klura på lite grejor innan Greys börjar. Skall se om jag kan byta dator sen och få in lite kort. :D

Pussar
               
                                     |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0