Helt slut

        Tid: 20:52:07 Datum: 2009-04-28
Inte så konstigt egentligen, vaknade ju med tuppen. Eller de var nog tom före tuppen. Tror inte tuppar kör igång förrän kl 5 eller nåt....Haha!! Japp så trött e jag...Helt osammanhängande trött....Bläää!!!

Men jäklars vad kul jag har haft på jobbet idag (skrev precis rasten istället för jobbet....Öhhh) jag har haft att göra precis hela dagen. Satt med massa nya arbetsuppgifter (sånt som jag jag hade utbildning i förra veckan) och det gjorde jag bara för att Becca var sjuk idag med, så jag fick klara det själv annars ville gärna Maria att becca skulle vara med så att jag kunde ha en handledare att fråga men det funkade faktiskt otroligt bra ändå (om man nu får skryta lite och det får man ibland tycker jag) med handledningen från Maria på msn titt som tätt :D
Vilket fall som helst så var det skit roligt, jag hade och göra hela dagen och det bara vällde in mail med saker som dom ville ha hjälp med :) Me like när det händer saker!!!!

Får väl se vad morgondagen har att bjuda på, hoppas det blir action i morgon med och hoppas att jag kommer upp i schysst tid i morgon med (även om risken är väldigt väldigt lite) men det är ju egentligen fan så mkt skönare när man har tid att röra sig med på morgonen, det e bara att man inte inser det när kl ringer på morgonen. Just då är det bara ett mantra som gäller "bara snooza en gång till, bara snooza en gång till......bara en gång till" Haha japp precis så är det.....

N u skall jag snart ägna mig åt desperata hemmafruar (Haha hur lät inte det då?) sen skall jag slänga mig i sängen och sova så gott så (förhoppningsvis)

Puss å kram
               
                                     |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0