Busiga unge

        Tid: 22:14:57 Datum: 2009-04-23
Jag vet ingen annan unge som har så mycket hyss för sig när hon bajsar (ja ni läste rätt, bajsar) som Leia busa. Det börjar med att det blir nästan farligt tyst på toaletten och då vet man. Hyss på gång!!! Och denna gången hade hon bestämt sig för att måla naglarna med mina nagellack som tur var så hade hon bara fått upp locket till det genomskinliga underlacket men det var väldigt kladdigt ändå kan jag säga. Nästa gång får hon nog sitta på sin potta i hallen och baja. Haha och när jag förklarade det för henne att ajg skulle göra så sa hon bara (jätteglatt) "då kan jag leka med skorna". Jaaaa vad säger man, hon är inte dum lilla fröken i alla fall.

Men nu har alla barnen somnat (alla två) och Zeldisen har varit ute och kissat fast hon skall ut en gång till innan John går till jobbet sen skall vi lägga oss och sova jag och Zeldisen och förhoppningsvis katterna också.

Skönt att det är fredag i morgon, den här veckan har varit helt hemsk....Jag kommer verkligen inte upp på morgonen!!!
Och sen har jag såå sjukt mkt att göra på jobbet och varje ärende tar ju en evighet *suckar* sen fick jag hoppa in i växeln ett tag för Anzi var tvungen att gå och hämta sin dotter i skolan för hon mådde inte så bra tydligen :( och det ringde på ganska bra ett tag, jag hann inte ens gå och lägga brev papper i skrivaren och skriva ut mitt brev som jag behövde få iväg till en kund. Så det var hektiskt där ett tag :D
Nä nu skall jag titta lite på Gordon Ramsay sen skall jag sova men först lite kort.......


Klicka på bilderna för att se större

Bus barn     Elias nya rum    Trötta barn

Lilla Zeldisen  Simba  Gosis spanar 

Och till sist.......

Nu skall jag bli blondare :D


Goa Linda skall hjälpa mig med det nån dag :)

Natt natt söta!!
               
                                     |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0