Att det skall vara så himla svårt....

        Tid: 21:13:55 Datum: 2009-04-29

......Att få en 3½ åring att ligga stilla i sin säng *suck*

Allt skall testas till bristnings gränsen. Just nu ligger hon och sjunger i sin säng. Det är väl det som är nackdelen med vår/sommar att det blir mörkt så himla sent. Hon fattar ju inte alls varför hon måste sova när det är ljust ute. Hon tycker att det är morgon ute. Men än så länge måste vi upp tidigt på morognen och då måste hon komma i säng. Vi är hu två morgontrötta tjejer :D

Vi kom hem för en liten stund sen. Jag och Leia har varit hemma hos Linda, Henke och Elvira. Barnen lekte och Linda gjorde slingor i mitt hår. Vi fick improvesera lite för trots att jag köpt två paket med medel så räckte det inte. Jag har ju så jäkla mycket hår men det blir nog bra.

Nä nu skall jag titta på Greys....

Pussis

               
                                     |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0