Nyårs Afton!!!

        Tid: 10:01:58 Datum: 2008-12-31

Kl 6:54 slog vår dotter upp sina vackra bruna ögon och hojtade glatt infrån sitt rum att hon inte kom ner från sängen för Simba höll på att leka med stegen (hon har precis fått överta brosans lilla loftsäng och är väl inte helt van vid upp och nergång i den sängen ännu)så det var bara att knata upp och lyfta ner henne men faktum är att det inte spelar så stor roll att hon vaknade kl 6:54 för hon sov hela natten i egen säng och det tillhör inte vanligheterna.
Så nu sitter vi och myser hela familjen eller njae nästan hela familjen i alla fall, John är i väg och hjälper en kompis att tapetsera?!?!? Ja jag vet, hurtigt värre =))
När han kommer hem sen så skall jag iväg och steka mig lite i solariet, skall bli nice. Man känner sig lite fräschare med fejk bränna i alla fall.
Senare idag så skall vi hem till mamma och pappa och bli bjudna på lite nyårs middag men det kommer inte bli att vi stannar där halva natten utan vi kommer tillbringa kvällen hemma med myspys. Och jag kommer definitivt somna innan tolv slaget, det gör jag alltid och sen vaknar jag när dom drar igång med alla raketer som skall skjutas iväg och det blir ett jäkla liv och så ligger jag och muttrar över det för att sen slutligen somna om (efter att ha tittat till barnen så dom inte blir rädda av allt oväsen ;)

Mina underbara små bustroll

Nu skall jag försöka komma igång med lite allmänt grejande här men jag skriver säkert senare, detta var ju riktigt roligt =)

Kram angie

               
                                     |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0