Nu kan inte ens jag hålla mig ifrån bloggandet

        Tid: 20:52:44 Datum: 2008-12-30

Nu har jag länge varit inne på vänners bloggar så nu måste jag bara börja med detta jag med. Det ser ju inte så värst komplicerat ut, det verkar inte som om man måste skriva långa noveller så det borde väl tom jag klara av...eller?? Fast jag har ju inte så bra eferanheter om man ser tillbaka på min tid då det skrevs dagbok.....hmmm!! Kunde gå flera månader mellan ggr sen skrev jag så kryptiskt så inte ens jag fattade vad jag skrev.....Stor idé då liksom!! Men jag skall ge detta en ärlig chans vem vet jag kanske bara älskar det =)
Det kommer nog mest bli små inlägg om mina barn och kanske ett och annat om mannen också ;).
Så detta blir mitt första inlägg som förhoppningsvis följs av många fler =)

Kram angie

               
                                     |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0